Advies en begeleiding

Verzuim?!
In mijn dagelijkse werk zie ik hoe werkgevers vaak worstelen met een moeilijke verzuimcasus. Begrijpelijk, als ondernemer heb je wel wat anders te doen dan je hierin volledig te verdiepen; daar kun je een dagtaak van maken als je kijkt naar de veelheid aan regels, wetten en richtlijnen. Dat is waarom ik als VerzuimNanny gestart ben. Ik ontzorg je met een ingewikkelde verzuimcasus!

“Na een ernstig bedrijfsongeval in 2018 heb ik een vrij zware periode achter de gehad, het herstel ging met ups en downs. Maar uiteindelijk gelukkig weer zover hersteld dat ik weer aan het werk kon. Maar de weg er naar toe was een lastige, de twee jaar verstreken. In de tussentijd veel contact met mijn letseladvocaat, arbeidsdeskundige, bedrijfsarts, het UWV en noem maar op. Wel Spoor 1 of toch Spoor 2, er kwam ontzettend veel op me af. Mijn baas en ik kwamen er samen niet meer uit, hoe gingen we hier ooit uitkomen. Gelukkig schakelde hij Iris Beijers in, nadat ik contact met haar had gehad groeide het vertrouwen dat het goed zou komen. We hebben met veel partijen diverse malen een videobel afspraak gemaakt, en Iris leidde de gesprekken op een geweldige manier. We kwamen allemaal op één lijn te zitten. De deadline van de twee jaar naderde, maar samen met mijn baas kreeg ze het voor elkaar dat we drie maanden uitstel kregen van het UWV. Ze hielp me met het invullen van alle papieren die we in moesten dienen bij het UWV, en ze wist overal raad mee. Uiteindelijk ben ik weer aan het werk, maar ook zeker dankzij de geweldige inzet van Iris.”

Marcel
werknemer

Werkwijze
Heb je als ondernemer een lastige verzuimcase waarmee je worstelt? Ik schiet je graag te hulp als VerzuimNanny. Tijdens een intakegesprek bespreken we de casus en de zorgen die er zijn. Tevens bespreken we wat het beoogde doel is en zal ik aangeven wat ik hierin voor je kan betekenen.

Ik zal op basis van dit gesprek een offerte maken en een opdrachtformulier toesturen. Zodra dit getekend retour is, ga ik aan de slag. Ten alle tijde wordt er gestart met een inventarisatie van alle relevante informatie, die je mij als werkgever ter beschikking stelt. Op basis hiervan maak ik een eerst chronologisch verloop van de casus. Daarop zal ik contact leggen met alle betrokken partijen. Denk hierbij aan werknemer, arbodienst, bedrijfsarts, arbeidsdeskundige, verzekeraar en/of advocaat. Op basis van de uitkomst van deze gesprekken, zal ik een advies geven over hoe deze casus op een juiste wijze vorm te geven.

Dit advies kan zelf uitgevoerd worden door werkgever, maar kan ik ook verder oppakken. Deze keuze ligt vanzelfsprekend bij werkgever.